اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس طنزنوشته داغ و جک به روز مرداد ۹۲

اس ام اس طنزنوشته داغ و جک به روز مرداد ۹۲


من بابام وقتی یهو از خواب میپره دنبال کنترل تلویزیون میگرده ، کاری هم نداره چند نفر دارن اون فیلمو میبینن ؛ کانالو عوض میکنه دوباره میگیره میخوابه !
.
.
ﭘﺴﺮ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﮐﺠﺎ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻫﺮﺟﺎ ﺗﻮ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﺑﺮﯾﻢ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧــــَـــه ﺭﮊﯾﻤﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﺧﺐ ﺑﺮﯾﻢ ﮐﺒﺎﺏ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺍﻣﺸﺐ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺧﻮﺭﺩﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﺑﺮﯾﻢ ﺍﻭﻥ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﺗﺎﺯ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﺩﺩﺩﻩ ؟ ﻧﻈﺮﺕ ﭼﯿﻪ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﻭﺭه !
ﭘﺴﺮ : ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭽﯽ ﻫﺎﺕ ﺩﺍﮒ ﺑﺰﻧﯿﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﯾﺸﺸﺸﺶ !!۱ ﻣﻦ ﺳﺎﻧﺪوﯾﭻ ﻭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ ﭼﯿﺰﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﭘﺲ ﺑﻼﺍﺍﺍﺍﺧﺮﻫﻬﻬﻬﻬﻪ چیکار ﮐﻨﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻫﺮﭼﯽ ﺗﻮ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ !!!
ﺗﻼﺵ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺯﻧﺎﻥ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍست …
.
.
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺏ ﻣﺜﻪ ﺟﺎ ﭘﺎﺭﮐﻪ ، ﻣﮕﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻪ ؟!!!
ﺣﺎﻻ ﻓﺮﺿﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪ ، ﮐﺪﻭﻣﺘﻮﻥ ﭘﺎﺭﮎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻠﺪﯾﺪ ؟
.
.
خستگى و کوفتگى بعد از بیدار شدن خودش یه استراحت مفصل میخواد !
.
.

  


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ :
“ﮐﻠﯽ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ ﺗﮏ ﺗﮏ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﺮﺩﻥ”
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﺍ ﯾﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺧﻮﺏ ﻧﻤﯿﺨﺮﯼ ﺁﺧﻪ ؟؟؟
طبق معمول بلاک شدم …
فرستنده : دلآرام
.
.
بابام سر ظهر اومده خونه داد میزنه میگه :
شماها که هم خوابید پس این کولر واسه کی روشنه ؟؟!!
.
.
بعضیام انگار اول “بو عرق” بودن بعد دست و پا در آوردن !
.
.
یه عده هم هدفشون از عروسی اومدن اینه که قبل از اینکه ماشین عروس از سالن برسه دم خونه زودتر خودشونو برسونن اسفندو بگیرن دستشون و بغل گوسفند وایسن !

.
.
آدم باس دلش پاک باشه ، حموم و اینا همه بهونست …
.
.
یکی از سخت ترین خدافظی ها خدافظی با سنگ/قوطی نوشابه/چنقلی هستش که از سر کوچه تا دم در خونه شوتش کردی !
.
.
هواکشِ توالت چیست ؟
اصلى ترین وظیفه ى هواکش توالت تولید صداست براى آرامش خاطر شخص مشغول در محل و همچنین سایر وابستگان در خارج …
کلا بو بهانه ست !
.
.
همین الان به یه آگهی ماشین زنگیدم ۱۵بار زنگ خورد ، طرف با عصبانیت برداشت گفت وقتی برنمیدارم یعنی فروختم دیگه …
گفتم به سلامتی ایشالله خرج اعصابت میکنی دیگه ؟
.
.
بچه که بودم یه همسایه داشتیم یه دختر هم سن و ساله من داشتن اسمش “نهال” بود ، فکر کنم الان واسه خودش درختی شده …
.
.
به بعضیا باید گفت :
این قدر کلاس میذاری ، زنگ تفریحم داری ؟
.
.
بچه که بودم فکر میکردم زمان قدیم همه جا سیاه سفید بوده !
.
.
دختر ۱۲ساله اومده پست گذاشته از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو …
خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو کی ورداشته ؟
.
.
دیدی رو پله برقی که هستی جهت مقابلی ها چه جوری نگات می کنن ؟؟؟ آدم نمی دونه کجارو نگاه کنه !
اثن یه وزییییییی میشه …
.
.
لذتی که در کشتن پشه هست در شکار ببر بنگال نیست !
.
.
بعضی آهنگها به درد این میخورن که بریزی توی فلشت و توی ماشین همش ردشون کنی تا برسی به آهنگ مورد علاقت !
.
.
دختره اومده میگه ببخشید شما که کامپیوتری هستی نرم افزار free space داری ؟ هرچی میخوام کپی کنم رو هاردم پیغام میده free space نیاز داری !!!
خدا سر شاهده قلبم گرفت !
.
.
بعضی ها شبا با عشقشون اس ام اس بازی میکنن تا خوابشون ببره ، بعضی ها هم مث من با چراغ قوه ی موبایلشون نور میندازن تو چشم پشه ها …
.
.
بعضیا هم هستن اینقد ماهن که میخوای هی نگاشون کنی …
چیه ؟ چرا همتون زل زدین به من؟!!!!
.
.
همیشه تلاش کردم با کمترین امکانات بهترین باشم ولی متاسفانه آب قطع بوده !
.
.
خونه ای که توش هفته ای حداقل یه بار قرمه سبزی درست کنن خونه نیس ، بهشته !!!
.
.
بچه که بودم یه روز بابام منو برد بهداری واکسن بزنم ، آقا تا چشمم خورد به آمپول شروع کردم خون گریه کردن و التماس کردن … چند نفرم زیر بقلمو گرفته بودن و منم زجه میزدم ؛ تا الکل رو زد به بازوم گفتم کارم تمومه و به عنوان آخرین حرفم گفتم “یا حسین شهید”
آقا همه پرسنل از خنده موزیاییک بود میجوییدن هااااا …
یه همچین آدم کولی ای بودم من یعنی ، بعععله !
.
.
اینا که یه تار موی همسرشون رو به یه دنیا نمیدن ، اگه همونو تو غذا پیدا کنن ؟ صداتونو نمیشنوم ؟!؟!
.
.
گاهی یه چیزایی تو یخچال پیدا می کنم که بعضا فقط دو سه سال از خودم کوچکترن !
.
.
تا حالا دقت کردین هرچى به اواخر مرداد نزدیکتر میشیم از اوایلش دورتر میشیم ؟؟؟
خیییییییییییییییلی دنیاى عجیبیه !!!
.
.
من مطمئنم یه روز یخچال از من انتقام میگیره و هر نیم ساعت یه بار میاد در اتاقمو باز میکنه چند دقیقه بهم خیره میشه بعد دوباره درو میبنده !
.

SMSkhor.IR
.
دختره با ۱۲۰کیلو وزن توی قسمت علایق زده : ورزشهای رزمی !
یاد پاندای کونگفو کار افتادم …
.
.
ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼبی ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ !
.
.
اعتراف میکنم یه بار با ماشین از خونه اومدم بیرون وسط راه یادم رفت کجا داشتم میرفتم برگشتم خونه !
.
.
واقعا چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله ن ؟
چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن ؟
.
.
اگه پشه ها نبودن من تا الان از تنهایی دپرس شده بودم ؛ مخاطب خاص شدم براشون ، شبا میان بیدارم میکنن !
.
.
در بین امور ممکن الذکر
گفتم که کنم اشارتی بکر
اما همه وقت مشکلم بود
اسهال قلم ، یبوست فکر
.
.
اعتراف میکنم بچه که بودم تو خونه فوتبال بازی می کردم احساس می کردم تماشاچیا دارن منو صدا میزنند ، جو منو می گرفت رو فرش تف مینداختم !
.
.
هرکه با احساس شد خواهد شکست ، بگووو خببب !
فرستنده : دلآرام
.
.
امروز تنه یه پسره یه شلوار دیدم ، با هر فرمولی حساب کردم که ببینم این شلوارو چطوری پاش کرده نفهمیدم …
لامصب فک کنم با پاشنه کش پوشیده بود !
.
.
الان داشتم کیبورد رو می تکوندم ، با مواد غذایی که ازش بیرون اومد میشد مردم سومالی رو نفری ۳ وعده غذا داد !
.
.
فرمون دادن دخترا :
بیا
بیا
بیا
بیا
افتاد تو جوب نیا …
فرستنده : دلآرام
.
.
ای کسانی که هنگام ورود پدرشان به اتاق بلافاصله صفحه فیسبوغ را بسته سپس ساعتها به عکس بک گراند دسکتاپ خیره می شوید ، بدانید که موقع گرفتن پول تو جیبی هم پدرتان کنترل را به دست گرفته و به صفحه تلویزیون خیره خواهد شد !
.
.
شماره هایی که در طول روز بهم اس میدن :
Takhfif
Vitrin
Mosabeghe
Pishvaz
دهکده ابی پارس
هایپر استار : دستمال توالت ۲۹۵۰ت هندوانه کیلو ۶۵۰ت
مامانم : کجایی ؟
.
.
بعضی از حرفا تو دل آدم می مونه مثل تیکه های رانی آناناس تو قوطی !
.
.
امروز به طرف میگم : کلاغه برام خبر آورده که سیگار میکشی …
برگشته میگه : تو چی میکشی که می تونی با پرنده ها صحبت کنی ؟
مردم حاضرجوابه ما داریم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد