اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس تبریک و جک داغ عید فطر ۹۲

اس ام اس تبریک و جک داغ عید فطر ۹۲


همیشه “اولین”ها طعم دیگری دارند :
اولین غروب رمضان
اولین لحظه ربنا
اولین چای و خرما
اولین افطار
و اولین دعا
ولی …
طعم تلخ غروب “آخرین” روز رمضان
.
.
گناه رفته در چشمم ، خدا دارد فوت می کند ؛ این اشک ها بی دلیل نیست !
عاشقانه هایت با خدا سرشار از معنویت !
عید فطر مبارک …
.
.
دقت کردین اینایی که پیگیر جدی اخبار عید فطر و رویت ماه هستن
همونایی هستن که دم افطار منتظر بودن اذان بگه بعد شروع کنن ؟؟؟
و همونایی هستن که روزای ماه رضمون رو میشمردن ؟؟؟
و صدالبته همونایی بودن که اصلا روزه نمیگرفتن ؟؟؟
ولم کنید !!! نزارید بگم همونایی هستن که دمپایی توالت رو خیس میکردن …
.
.

  

تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است
ماه مهمانی تمام و مه نگارم رفته است
با گل این بوستان تازه انسی داشتم
گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است
.
.
بعضی از پسرا انقد ماهن که آدم فکر میکنه فردا عید فطره …
یه همچین موجودات بیوتیفول و مهمی هستیم ما !
پسرا پرچمو ول کنید بیاید منو از دست این دخترا نجات بدید !!!
.
.
قلم مویی بردار و کمی رنگ ، آن را به خدا بده تا به زندگی ات رنگی از شادی بزند ؛ تنها خداست که میتواند !
.
.
شارژ ایرانسل میگیرم ، چهارشنبه شب میرم پشت بوم !
فکراتونو کنید …

.
.
من چهارشنبه شب به احتمال زیاد نیستم ولی پنجشنبه شب ۱۰۰% هستم !
یه سریا هم قراره بیان دیدنم ، تو هم بیا …
الان فهمیدین من ماهم یا توضیحات تکمیلی ارایه بدم ؟؟؟
.
.
بر ملک دلم روی تو خورشید شود
بر جان و دلم عشق تو امید شود
می نوش یکی جام سلامت ای دوست
خوش باشی و هر روز تو چون عید شود
.
.
بعضیا همچین میگن “من ماهم” انگار منن …
اعتماد به نفس اینارو اگه من داشتم الان کهکشان راه شیری بودم !
.
.
دلها همه بهاران ، شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هرکس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
.

SMSkhor.IR
.
یکی نیست به ماه بگه “بابا اومدیم خودتو ببینیم …”
.
.
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
.
.
با خوردن اگر حال تو جا می آید
خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید
.
.
مرا حیران تر از حیران تر از حیران پذیرفتی
تو را گریان تر از گریان تر از گریان صدا کردم
دلم تنهاتر از تنهاتر از تنهاییت را دید
تو را یکتا لقب دادم ، تو را عرفان صدا کردم
کجایی ساحل آرامش دریای طوفانی ؟
پریشان بودم ای دریا ، تو را طوفان صدا کردم
تو را در تابش بی خواهش خورشید فهمیدم
تو را در بارش آرامش باران صدا کردم
صدا کردم صدا کردم صدایم را غمت لرزاند
تو را نالان ، تو را لرزان ، تو را از جان صدا کردم
تو می دیدی مرا احساس می کردم چه می خواهی
تو انسان آفریدی ، مثل یک انسان صدا کردم
سلام ای پاسخ آوازهای بی صدای دل
سلامت می کنم هر روز و هر شب ای خدای دل
سلامم را تو پاسخ گفته ای با تابش عشقت
دلم آرام شد در ساحل آرامش عشقت
“نغمه مستشار نظامی”
.
پیشاپیش عید همه دوستان عزیز مبارک باشه ، اگر فردا عید بود که هیچ ولی اگه جمعه عید بود سعی میکنم فردا هم یه مطلب برای عید فطر بزارم !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد