اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92



صبر کن
عشق که شکل گرفت
لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود
و ذهن
پاک می شود از غبار
آن وقت
با من باش ، همیشه ی من !

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

همین که قاصدکی را ،
فوت کنی
تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد
برای دلم کافیست . . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

مـردنَــم را آرزوستــــ
اگـــر آرامگــاه ِ ابـَـدی آغــوش ِ تــو بـاشــد . . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____
  
چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟
مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟ منم بگم دیوونشم . . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

به تو که میرسم مکث میکنم !
انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام ، مثلا …
در صدایت ، آرامش
یا در چشم هایت ، زندگی

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

ﻋﺸــــــﻖ …
ﻧــــﻪ ﭘــــﻮﻝ ﻣﯿﺨــــﻮﺍد …
ﻧــــﻪ زیبایــــی …
و ﻧــــﻪ هیــــچ چیــــز دیگـــــه ….
ﻓﻘـــــــــــﻂ ” ﺩﻭ ﺗــــﺎ ﺁﺩﻡ ” ﻣﯿﺨــــــــﻮﺍﺩ …
ﺗﺎﮐــــــــﯿﺪ ﻣﯿﮑﻨــــﻢ : ﺁﺩﺩﺩددﺩﺩﻡ …!

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

از روزی کـه تــو پـا بـه زمــیـن گــذاشـتــی
گــرم شــدنــش آغــاز شــد!
و هـنــوز دانـشـمـنـدان در پــی ایـنـن
کــه چــرا یـخ هــای قــطــب جــنــوب آب مـیـشــوند !


_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت
پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

عـــ ـشـ ــق میتواند …
فـاحشهـ بســازد از فرشته هـا …
اگــر معـشـــوق اشـتبـاهـ ـی باشــد …

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

هرجای این سرزمینی باش !
فقط هرروزخنده هایت رابرایم پســــــــــــت کن . . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

بادبادک ها هرچقدر هم که اوج بگیرند هنوز با نخ اسیر زمین اند !
من اما با تو …
با آغوش گرمت …
با تمام بوسه هایت …
روی همین زمین به اوج میرسم

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

اگر فکر کردى ازت خوشم میاد
و برام خیلى عزیزى و دلواپستم
و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه
براى اولین بار درست فکر کردى !

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

چقدر خوشحــ ــال بود شیطــ ــان وقتے سیبــ را چیدم …
گمان مے کرد فریب داده استــ مرا
نمے دانستــ تو پرسیده بودے :
مرا بیشتر دوستــ دارے یا ماندن در بهشــ ــتــ را

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

دیـگـر هـیـچ مـزه ای دلـچـسـب نـخـواهـد بـود . .
مـن تـمـامِ حـسِ چــِشـایـی ام را . .
رویِ لـبـانـت . .
جـا گـذاشـتـه ام . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

عاشقی می کنم!
لـــــج می کنم!
بد اخلاق می شوم!
دست خودم نیست …
ساعت و زمان هم ندارد!
تــــــــو که نباشی …
زندگی به کام من تلخ است ..

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

گفتم:دوسم داری ؟
گفت:بچه ای برو بزرگ شو !
رفتم بزرگ شدم اما انقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوسش داشتم…!

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد !
کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است …

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

هوایت را به سمت من کج کن …
این روز ها بدجور نفس تنگی گرفتم ، میگویند هوا آلوده است
هر هوایی که تو در آن نباشی آلوده است !

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

مـادربـزرگ مـی گفـت:
قلبـــت که بــی نظـم زد
از همیــشه عاشق تـــری . . .
اشکــت که بــی اختیــار ریخــت
از همیــشه دلتنــگ تـــری . . .
شبــت کـه بـا درد گذشـــت
فکــرت از همیــشه درگیـــرتـر سـت

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ،
صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

دست هایم را دایره وار دور دلت حلقه میکنم عزیزکم …
مبادا فکر کنی “داستان اسارت” است ،
این حکایت را به “زیاد خواستنت” تعبیر کن

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

برای مَن
همین از تو گفتن !
“زندگیست”

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

چشمانت همرنگ قهوه است…
تلخ اما…
اعتیاد آور

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

اشتراکِ
من و دریا
دل شوره هایی ست
که درونمان موج میزند
اما هیچ کدام
تو را نمک گیر نکرد

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

تمام خستگی هایت را یکجا میخرم …
تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی . . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

فاصله بین ذهن و دل ، عقل و عشق ، منطق و زندگی …
عظیمترین فاصله هاست

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

عاشق زنی شده ام
“که بوی مردانگی اش”
غرور مردانه ام را…
دیوانه میکند !

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

“تو” …
همان لطف خدایی که داشتنت شامل حال من شده است !

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

پرچم یه پسر زمانی بالاست که
ﻭﻗﺘﯽ ﻗﻠﺐ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﺵ ﺭﺳﯿﺪ ..
ﻋـــــــﺎﺷﻘﻮﻧﻪ ﭘﺎﯼ ﻃﺮﻑ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﻭ ﻭﻓـــــــﺎ ﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ !!

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی
در قلب کسی
و در دعای کسی …

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده هفت سیمرغ بلورینِ
بهترین تماشاچی می شوم…

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

ای دلبر ما مباش بی دل بر ما
یک دلبر به ، به که دوصد دل برما
نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما
یا دل بر ما فرست یا دلبر ما

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

قلب تو قلب منه
دوری تو درد منه
خوشی من بودن تو
نبودنت مرگ منه

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

قـــلمم به نـوشتـــن نمی آیــد!
بـــه چِــشـمـانـَم خیــره شـو ؛
عــاشــقــانــه هــــای ِ مــَـرا بــخــوان …

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

در صدا کردن نام تو
یک «کجایی؟!» پنهان است
یک «کاش می‌بودی»
یک «کاش باشی»
یک «کاش نمی‌رفتی»
من نام تو را
حذف به قرینه‌ی این همه دلتنگی و پرسش صدا می‌زنم…

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

لبخند تو
معجزه ی شیرینی است
که رؤیای بهشت را
در دل ِآدم زنده می کند…!

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند . . .

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

پشت حـــــرف‌های یه مرد
پشت نوازش‌ ها
… سرزنش‌ ها
پشت تـــمام نـــگاه‌ های معنی‌ دار
پشت ســـکوتش
پشت لبخـــند‌ های پــر از رازش
عـــشقیست
پـــنهان تر از محبــت زنانه

_________________________________________________اس ام اس عاشقانه_____

ﺩﺭ ﻣﺮﺩ ﻫﺎ حسی ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﻣﻴﺬﺍﺭﻥ ” ﻏﻴﺮﺕ “
ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﻣﻴﮕﻦ “ﺣﺴﺎﺩﺕ “
ﺍﻣﺎ…
ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﻴﮕﻢ ” ﻋﺸـــــــــــﻖ “
ﺗﺎ ﻋﺎشـــق نباشی
نه غیرتی میشی نه حـســود !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد