اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید برای اس ام اس دوستان

اس ام اس عاشقانه و احساسی

اس ام اس عاشقانه و احساسی مرداد 92


حوالی رویاهایم که قدم میزنم میبینم خیابان را

با بوی باران دوست دارم

و خودم را با بوی تو…


***


هـدفـم را نـشـانـه گـرفـتـه ام . . .

قـلـــــ[♥]ــــــــب تـو . . .

بـدون هـدف دوسـتـت دارم . . .!!!


***

تمام پیــاده رو های جهــان

اگـر گذر نــامه بخواهنــد ،

چشمان تـو را نشانشان می دهم !


***

  
تابستان داغی ست اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمیشود . . .

آنقدر نیستـی

کــه گاهــی حــس مـی کنـم

عشـــق را نسیـــه به من داده ای

بی تـابـم !

نقـد می خــواهـمت میفهمی …


***


نگاه تــــــو..
مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند..
چه معجــــــــونی می شود..
زندگــــــی..
با لمس دستانِ تـــــــو..
با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو..


***


نـــگاهت چـــــــون بــــــهــار ی دل پــــذیر اســـــــت
دلـــــــــــم در وصــف چــــــــشمانت اســیر اســـــت
نــــــــگاهت بــــا نـــــگاهــم هـــردو نیکــــو ســــــت
نـــــــگاهت مـــــی کــــنم چــــــون دارمت دوســـــت


***


لبخنــد که میــزنی یـوسفــی مـی شوم که بـی هیــچ بــرادری

در چــال گونـه ات” گــم میشود!!


***


با هم که قدم می زنیم

حسودی اش می شود آفتاب

نه که هیچگاه

!!! قدم نزده است با ماه


***


خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه میکنی

وقتیکه من اینجا، دور از تو

با خیال تـــــــو خوشم…!


***


مینویســم برای خودم
برای دلم ، برای یکی که
غریبه بود ،آشنا شد
عــادتـ شد، عشق شـد
هستی شـد، روزگـار شـد
عزیز شـــد



***


گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ،

آغوش تو . . . ! من به خورشید ایمان ندارم !!!


***

لعنت به آن بوسه ای که شیرینی اش تـلـخ تـریـن خاطره ام شد. . .

در نبـــــودت !


***


حــال و روز زنــدگــی مـن را ،

وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد

الـفـــاتحه…


***


لا لا بخواب دنــیا خسیســه

واسـه کمتر کسی خوب می نویسـه

یکی داره 1001 سـتاره

یکی جز یاد تو هیچـی نـداره!


***

لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت را

در دل آدم زنده می کند…


***


چه ستی میشود دستـان مـا کنـار هم !!
بـی شـک ؛هیچ طراحی تـا امـروز
چنین سـتی را بـا هـم جـور نکرده است …!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد